Thursday, March 4, 2010

Korang Pikirlah Sendiri!!!





Lu Pikirlah Sendiri Nabil… RM2 juta tu nak kena saman sebab kritik filem sendiri di awal tarikh tayangan filem Lu Pikirlah Sendiri. Memetik muka surat depan akhbar Metro keluaran hari ini (04 March 2010), Nabil dikatakan di saman oleh syarikat penerbitan filem tersebut (SDAF) kerana tidak memberi kerjasama mempromosi filem tersebut dan juga kerana mengkritik filem lakonannya sendiri.

Rasanya baru je si Nabil ni nak jadi jadi artis.  Belum sempat lagi kot dia nak kumpul duit RM2 Juta. Bakal muflis la nampaknya kalau kalah kat mahkamah.

Jadi Nabil eloklah pergi  berunding kalau tak  bakal muflis la macam cina kalah judi . Pergilah menangis melutut pun takpa dari teruskan dengan sifat ego. Menurut Nabil, dia tidak kisah di saman kerana dia yakin dia tidak akan kalah. Katanya, filem tersebut bukannya rugi dari pungutan hasil kutipan. Jadi bagaimana dia harus dikaitkan dengan kisah mengkiritik filem lakonannya sendiri.

Menurut Nabil, dia mengkiritik filem tersebut dari pandangan seorang penonton.
Rasa-rasanya dia ada cakap  yang dia sendiri pun tak  faham dengan jalan cerita Lu Pikirlah Sendiri. Kalau dah pelakon sendiri tak faham dengan cerita yang dilakonkan, apa lagi penonton yang menonton. Aku pun tak teringin nak pi tengok.
Baik beli rokok sekotak dari menonton Lu Pikirlah Sendiri. Biar sakit jantung sebab rokok dari sakit jantung lepas habis menonton wayang. Hahaha….  

zaman gemilang: Sentiasa merendah diri dan bersyukur dengan apa yang ada

No comments: